.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار لاریجانی با دبیرکل حزب الله لبنان
فارس: دبیرکل حزب‌الله در دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی با قدردانی از حمایت‌های همه جانبه رهبری، دولت و ملت ایران از مقاومت در فلسطین و لبنان، جمهوری اسلامی را شریک اصلی در پیروزی‌های مقاومت در لبنان و فلسطین خواند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که به بیروت سفر کرده بود، پیش از ترک لبنان، با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
در این دیدار که غضنفر رکن‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران و هیئت پارلمانی همراه نیز حضور داشت، آخرین تحولات منطقه به ویژه تحولات اخیر غزه مورد بررسی قرار گرفت.
 
لاریجانی در این دیدار با تبریک پیروزی مهم و تاثیرگذار ملت و مقاومت فلسطین بر دشمن صهیونیستی، این پیروزی را مرهون روحیه وصف ناپذیر ملت فلسطین و پایداری و نبرد شجاعانه گروه‌های مقاومت فلسطینی خواند و تأکید کرد: پیروزی اخیر که در تداوم پیروزی مقاومت اسلامی لبنان در جنگ 33 روزه و مقاومت فلسطین در جنگ 22 روزه غزه به دست آمد، قدرت مقاومت در منطقه را تثبیت و ضعف و ناتوانی رژیم پوشالی صهیونیستی را به خوبی آشکار کرد.
 
لاریجانی در ادامه بر حمایت اصولی جمهوری اسلامی ایران از مبارزات ملت‌های منطقه به ویژه ملت قهرمان فلسطین و لبنان علیه اشغالگران صهیونیست تأکید کرد.
 
سید حسن نصرالله نیز ضمن تبریک متقابل پیروزی ملت و مقاومت فلسطین در غزه به مسئولان جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران، پیروزی مقاومت در جنگ اخیر غزه را دستاورد راهبردی و بزرگ در راستای تقویت توان نظامی مقاومت و قدرت بازدارندگی گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر دشمن صهیونیستی خواند.
 
دبیرکل حز‌ب‌الله با تقدیر از حمایت‌های همه جانبه رهبری، دولت و ملت ایران از مقاومت در فلسطین و لبنان، تأکید کرد: بی شک جمهوری اسلامی ایران شریک اصلی در پیروزی‌های مقاومت در سال‌های گذشته در لبنان و فلسطین است.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.